Image Map

15 czerwca 2013

Dotleniająco-nawilżająca maseczka Oriflame Optimals Oxygen Boost

W dzisiejszej notce chciałabym przedstawić Wam maseczkę, po której skóra twarzy jest mięciutka i gładziutka niczym "pupcia niemowlęcia" :D

http://pl.oriflame.com
 Możecie mi nie wierzyć, ale naprawdę tak jest. Przyznam, że gdy pierwszy raz ją stosowałam trochę się bałam efektu bo po nałożeniu od razu mnie zaczęła szczypać (szybko przestała) a jak szczypie to znaczy, że się nie dzieje dobrze. Jednak w tym przypadku szczypanie lepiej przetrzymać, bo rezultat jest tego naprawdę warty :)

 Moja twarz, którą (jak wspominałam w kilku wcześniejszych notkach) trudno jest nawilżyć po tej maseczce jest napięta, gładka i miła w dotyku oraz się nie świeci. Polecam ją nakładać wieczorem, bo mogą się pojawić małe zaczerwienienia, które w zasadzie szybko znikają, ale np. przed większym wyjściem mogą nie zdążyć.

Zalety:
+ Wydajna
+ Przyjemnie pachnie
+ Daje świetne efekty
+ Przeznaczona dla wszystkich typów skóry
+ Konsystencja łatwa do rozprowadzenia

Wady:
- Po zaaplikowaniu może szczypać

 +/- Cena. Kiedy nie jest w promocji kosztuje 20 zł za opakowanie mieszczące 75 ml. Teraz nie jest i jest w cenie 9.90 :) Szukajcie konsultantek i zamawiajcie bo warto :)

Moja ocena: 5
Edit: po użyciu maseczki różowej (klik) ocena spada do 4 :)
~Paulina

2 komentarze :

  1. Jeśli skóra po niej szczypie i jest napięta, a w dodatku powoduje zaczerwienienie, to ta maseczka nie nawilża dobrze... .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyjaśniam :) Napięta w tym pozytywnym sensie, że wygląda zdrowo. A jeśli o szczypanie chodzi to raczej jest to szczypanie typu "dobierania się do skóry/porów" i dotlenianie a nie reakcja uczuleniowa. Tak samo zaczerwienienia to (przynajmniej u mnie) efekt działania maseczki, który szybko z resztą znika.

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!