Image Map

13 czerwca 2013

Krem BB 5w1 GARNIER.

Już na wstepie musze powiedzieć, żę czuje się oszukana. Reklamowany jako wspaniałe rozwiązanie dla każdego rodzaju skóry - "jednym gestem nawilżaj, ujednolicaj i rozświetlaj swoją skórę."  .
Nieprawda, nieprawda i jeszcze raz nieprawda. Czytałam wiele opini o nim i naprawde nie wiem skąd bierze się tyle pozytywnych. Chociaż właściwie, może akurat tylko dla mnie ten krem nie jest dobry. 
Skóra wcale nie wyglada po nim ładnie. A efekt jakiego oczekiwałabym jeśli chodzi o ukrycie niedoskonałości też mnie nie zadowolił. Nawet po nałożeniu grubszej warstwy niż zwykły podkład, wszystko co ten drugi by przykrył, ten miałam wrażenie uwidaczniał jeszcze bardziej. 
Nie wiem jak z kremami BB od innych firm, ale podejrzewam, że na tym zraziłam się tak bardzo, że już więcej nie spróbuje.
Nie wart swojej ceny ( 20 zł).
Po raz kolejny potwierdzają się słowa pewnego mądrego człowieka - "Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego".


 Mam jednak na niego pewien sposób. Aby nie wyrzucać go ( a ani moja siostra ani mama go nie chcą), mieszam go ze zwykłym podkładem ( oczywiście podkładu stosunkowo więcej) i daje rade. W końcu kiedyś go zużyje. ;)


ZALETY:
+bardzo przyjemny zapach

WADY:

-"ciężki" dla skóry
- nie ukrywa niedoskonałości
- skóra bardzo się świeci i nie wygląda świeżo
- nie utrzymuje się na skórze tyle co standardowy podkład


Ocena to jakieś  2.



Po lwej stronie nałożony krem, po prawej bez kremu.























anku


5 komentarzy :

  1. Jest do dupy. Nic nie robi. Lepiej wygladam jak jestem niepomalowana niż z nim na twarzy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Wreszcie ktoś kto podziela moje zdanie. ;D

      Usuń
  2. A ja jestem z niego zadowolona, do cery suchej i wrażliwej (czyli mojej) jest odpowiedni, dobrze nawilża, nie obciąża, zakrycia nie oceniam bo nie ma co zakrywać, ale odemnie ogromny plus jesli chodzi o nawilżenie :) a jesli komuś sie twarz swieci niech ja delikatnie zmatuje pudrem :)

    pozdro D.

    OdpowiedzUsuń
  3. tez nie byłam zadowolona z tego kremu, ale kupiłam BB do cery tłustej i jest o niebo lepiej, skóra się nie świeci :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!