Image Map

10 lipca 2012

Żel do powiek i pod oczy


Dziś chcę napisać o rewelacyjnym, moim i mojej Mamy zdaniem, żelu do powiek i pod oczy firmy FLOS-LEK PHARMA. Przeznaczony jest on dla osób spędzających dużo przed ekranem komputera.
Żel zakupiła moja Mama w jednej z miejscowych aptek za niewielkie pieniądze, bo około 6 złotych. Dzięki zawartości świetlika, który ma właściwości przeciwzapalne, przeciwobrzękowe a także łagodzące zmęczenie i stres, koi zmęczoną skórę naszych oczu, a wyciąg z bławatka dodatkowo ją pielęgnuje. Żel jest łatwy w aplikacji, trzeba tylko uważać, aby nie dostał się do oczu. Nie podrażnia i nie uczula. Można stosować go pod makijaż. Pozostawia uczucie ochłodzenia na powiece oraz starcza na bardzo długo :) Dostępny również w innych wersjach (z aloesem, rumiankiem itd.). Przebadany dermatologicznie i okulistycznie.
Jeśli chodzi o mnie to ja jestem z niego bardzo zadowolona. Używam go dwa razy dziennie od kilkunastu dni i widzę wyraźną poprawę. Oczy nie pieką i nie mam uczucia ciągłego ich zmęczenia. Polecam, bo naprawdę warto!
Zalety:
- przyjemne uczucie chłodu na oczach
- łatwy w zastosowaniu
- wydajny
- delikatne działanie
- nie jest lepki
- bardzo dobra cena
Wady:
Jak na razie brak :)

Produkt oceniam na 5.
Jagga

3 komentarze :

  1. Zdjęcie na wiedźminieee <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię , chociaż wolę ze świetlikiem i herbatą :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!