Image Map

09 lipca 2012

Soczyste usta.



Luscious lips 4 lovely ladies ( Soczyste usta dla uroczych pań ). To co napisane jest na etykietce mówi samo za siebie ;) Cudowny błyszczyk do ust od MIYO, który dostałam od siostry. Wiedziała, że szukam czegoś do ust w kolorze brzoskwini... i znalazła. Zakochałam się w nim od pierwszego pomalowania, czegoś takiego właśnie szukałam. Słyszałam też, że również inne kosmetyki tej firmy są świetne. Głównie ze względu na OBŁĘDNĄ kolorystyke i BARDZO przystępne ceny. Dlatego też całkiem możliwe, że w najbliższym czasie wybiorę się na poszukiwania miejsca, gdzie mogłabym je dostać. A propos, macie tutaj linka z takowymi miejscami - http://asimobeauty.pinger.pl/m/11520867/gdzie-kupic-kosmetyki-miyo.
Pozdrawiam i trzymajcie się pięknie! :)

ZALETY:
+ świetne odcienie i duży wybór ( mój kolor to numer 17)
+ jak to błyszczyk powiększa optycznie usta
+ wydajny
+ w przystepnej cenie (6 zł) 

 







WADY:
- jak każdy błyszczyk brudzi wszystko czego dotkną sie usta, łącznie z męskimi ustami, które zwykle tego nie lubią :p
-/+ niestety szybko się ściera ( ale mimo to usta wydają się ciągle pomalowane i nawilżone )





Ocena, jaka otrzymuje błyszczyk to 5 .

anku

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!