Image Map

18 lipca 2014

Wyzwanie blogowe na lipiec #Dzien 3# 10 rzeczy, które lubimy i 10, których nie znosimy

Co lubimy a czego nie znosimy? Hmm tutaj lista byłaby dłuższa niż 10 punktów ;) Szczerze mówiąc odpowiedzi zaskoczyły nas same. A jeśli chodzi o sam post to pochodzi on z blogowego wyzwania Uli Phelep. Więcej informacji po kliknięciu tutaj: http://urszula-phelep.com/2014/07/wyzwanie-blogowe-lipiec-5-dni-do-lepszego-bloga/


10 rzeczy które lubi Paulina:

1. Czekolada - uwielbiam ją w każdej ilości. Między innymi dlatego wyglądam jak wyglądam :D
2. Książki - podobnie jak czekoladę - w każdej ilości! Wiecie, nie ma nic cudowniejszego od zapachu papieru i farby drukarskiej ;) Najpierw napawam się tym zapachem a następnie zagłębiam się w treść. I wiem, że nie tylko ja, więc nie uznajemy tego za dziwactwo ;)
3. Słodkie zapachy. Moja mama zawsze mówi, że pachnę jak cukierek i się dziwi, że mnie nie mdli. Ojj no bez przesady!
4. Wanilia- dodają ją wszędzie tam gdzie tylko mogę. Głównie do wypieków ;)
5. Uwielbiam spać do późnego południa w soboty i niedziele oraz w wolne dni. To są dni, które mają za zadanie ładowania akumulatorów na cały przyszły tydzień, więc są wyjątkowe.
6. Zapach powietrza po burzy <3
7. Trampki - w ilościach hurtowych. Najwygodniejsze buty świata!
8. Malować paznokcie - przez długi czas je obgryzałam. Teraz nadrabiam zaległości ;)
9. Yankee Candle - kilka dni temu kupiłam swoje pierwsze woski. Zakochałam się od pierwszego powąchania! :D
10. Nosić luźne ubrania. Od małego lubiłam chodzić w spodniach i ubraniach 2 rozmiary za dużych. Dopasowane rzeczy ściągałam w mgnieniu oka bo albo gryzło albo "cisknęło"

10 rzeczy, które lubi Ania:

1. Kolor zielony.
2. Zwierzęta wszelkiej maści i ilości
3. Fordy. Nie tylko mustangi.
4 Przysiąść wieczorem w kokonie z koca z dobrą książką.
5. Gdy kromka chleba pokrytaa jest masłem/dżemem/innym smarowidłem czy wędliną równo po brzegi.
6. Gdy mój pokój sprząta się sam.
7. Robić zdjęcia wszystkiego, co jest mniejsze od truskawki.
8. Przytulać się (bardzo lubię:3)
9. Jazdę rowerem - Paulina coś o tym wie ;)
10. Kiedy budzę się rano ze śpiewem ptaków i słońcem za oknem.

10 rzeczy, których nie znosi Paulina:

1. Ludzi-krów. Wiecie to są takie osobniki, których nie można ominąć ani wyminąć ani przeskoczyć. I nie o gabaryty tu chodzi ;)
2. Podpitych wujków na weselach - chyba nie ma nic gorszego na takiej imprezie ;)
3. Od jakiegoś czasu robotników przebudowujących drogę biegnącą obok mojego domu. Mam to "szczęście", że okno mojego pokoju wychodzi właśnie na ulicę. Hałas i kurz są tragiczne.
4. Komarów, pająków, much itp. brzęczących i gryzących stworzeń.
5. Gdy ktoś odrywa mnie od pochłaniającego mnie zajęcia.
6. Zimy - choć jest piękna za oknem, to nie lubię przebywać na dworze gdy jest zimno. Brr!
7. Horrorów itp. filmów.
8. Twórczości S. Kinga i P. Coelho.
9. Wątróbki, flaków, boczku i salcesonu. Bleee!
10. Jak mnie ktoś mnie do czegoś zmusza. Najczęściej szantażem.

10 rzeczy, których nie znosi Ania:

1. Spóźniania się - zarówno czyjegoś jak i swojego.
2. Gdy stoję już przy kasie a (zazwyczaj) mama wraca się jeszcze po jakiś produkt, podczas gdy ja stoję i kwitnę :P
3. Gdy ktoś przymila się do mojego zwierzaka, choć sama to robię wzgędem innych zwierząt.
4. Kleszczy - wstrętne stworzenia.
5. Gdy zniszczę świeżo pomalowane paznokcie.
6. Rwania malin.
7. Gdy prowadzący zajęcia pracownicy naukowi nie zachowują się jak ludzie i traktują studentów jako zło konieczne.
8. Brukselki - ułee, paskudztwo!
9. Mieć brudnego samochodu.
10. Ludzi próbujących być mądrzejszym od lekarza. Znacie to, prawda?

Pozdrawiamy,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!