Image Map

03 listopada 2013

Testuje z Malina - AVA labolatorium - maseczka z ekstraktem z moreli Frutti Relax


Jak ostatnio wspominałam otrzymałam do testowania maseczki z Laboratorium AVA w ramach akcji maseczkowej Malinowego Klubu. Dziś nadszedł czas abym Wam przedstawiła maseczkę z ekstraktem z moreli z seriii Frutti Relax.

Od producenta:

Skład:
Cena:
3.20
Moja opinia:

Opakowanie: Zielono-białe opakowanie ze zdjęciem moreli zanurzonej w kremie/mleku/jogurcie. Przyciąga wzrok. 1/1 pkt.
Konsystencja/kolor: Maseczka ma konsystencję żelowego kremu. Kolor - biały. Nie ma problemów z aplikacją. 1/1 pkt.
Zapach: Muszę przyznać, że nie spodobał mi się. Jest lekko mdły i nie wyrazisty. 0/1 pkt.
Pojemność/wydajność: Saszetka zawiera 7 ml produktu. Zawartość spokojnie wystarcza na całą twarz i szyję. Nie ma problemów ze zmyciem/ 1/1 pkt
Działanie: Maseczka wygładziła i nawilżyła moją skórę. Efekt utrzymał się dosyć długo. Nie wiem dlaczego po nałożeniu szczypały mnie oczy. Nie wiem. Podrażnia spojówki? 4/6 pkt.
Podsumowanie: Mimo tego, że oczy mnie szczypały (a mnie oczy szczypią bardzo często, więc nie kierujcie się tym przy wyborze) uważam, że maseczka jest warta polecenia i zakupu. Bardzo ważna kwestia: jest to produkt wyprodukowany w Polsce i nie testowany na zwierzętach!

Czy kupię ponownie:
Wydaje mi się że tak. 

Ocena
7/10

Ps. Maseczki firmy laboratorium AVA zakupić można na stronie internetowej producenta
www.ava-sklep.eu

5 komentarzy :

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!