Image Map

01 lipca 2013

Pomadki Veryme Lipmania Oriflame


Dziś chciałabym przedstawić wam mój "zbiór" pomadek Veryme Lipmania Oriflame. Bardzo je lubię, zwłaszcza odcień Rock Star Pink, co z resztą widać na zdjęciu (najbardziej zużyta).

Wszystkie kupiłam na promocji w różnych odstępach czasu i przyznam, że jestem ich fanką.

Zwykle wcześniej nie malowałam ust, bo te akurat mam małe i trochę krzywe a zabawa z konturówką jakoś mi nigdy nie szła, dlatego wybierałam takie kolory, które w miarę zbliżone są do naturalnego odcienia moich warg. Pomadki mają lekką konsystencję, nie łamią się a usta się nie kleją :) Stanowią świetne wykończenie lekkiego, dziennego a także mocniejszego, wieczorowego makijażu. 

I nie wiem czemu kojarzą mi się z lodami sorbetowymi, szczególnie Vibrant Peach i Rock Star Pink.

Zalety:
+ Bardzo ładne kolory
+ Delikatna i lekko kremowa konsystencja
+ Trzymają dobrych kilka godzin. Nawet jeśli nie czuję pomadki na ustach, kolor dalej się utrzymuje
+ Ciekawe opakowanie, obok którego raczej nie można przejść obojętnie

Wady:
- Jakoś nie zauważyłam takowych ;)
Moja ocena: 5
~Paulina

Ps. Zapraszamy Was na nasz fan page na facebook'u KLIK. Będziecie na bieżąco :) a jak uzbiera się większa garstka ludzi to pomyślimy o jakimś konkursie ;)

5 komentarzy :

  1. jesteś ich idolką? omg... i ty studiujesz polonistykę? wybitny poziom inteligencji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczny błąd logiczny, każdy ma prawo się pomylić. NAWET student polonistyki. Nie jestem przecież alfą i omegą bo studiuję FP! Jestem zwykłym człowiekiem i chyba dopuszczalne jest to, że z nieuwagi zrobię błąd. Poza tym taka pomyłka nie świadczy o poziomie inteligencji. Widzę drogi Anonimowy, że jesteś bardzo czujny i niewątpliwie lubisz o tym informować. Oczywiście anonimowo ;) Miłego dnia.

      Usuń
  2. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, nasz kochany Anonimie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również studiuję polonistykę i popełniam błędy i uważam to za całkiem normalne ;p nie jesteśmy maszynami tylko ludźmi ;p
    Pomadki mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki ładne ale szczerze mówiąc nie przepadam za tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!