Image Map

30 czerwca 2013

Termoochrona od MARION

Na początku muszę powiedzieć, że bardzo lubię kosmetyki tej firmy, za przystepną cenę i jakość.
Ale do rzeczy.
 Przedstawiam wam MGIEŁKĘ chroniącą włosy przed działaniem wysokiej temperatury firmy Marion. Produkt ten został nagrodzony tytułem Qltowego Kosmetyku przez magazyn Kosmetyki w roku 2010 i w mojej opinii w pełni zasługuje na ten tytuł.

Mgiełka przeznaczona jest do stosowania przed suszeniem bądź w przypadku używania prostownicy lub lokówki. Wystarczy ją rozpylić na włosach - wilgotnych, jeśli chodzi o suszenie i suchych jeśli chodzi o prostowanie czy lokowanie.

Jak pisze producent "(...)zawiera kopolimery, które pozostawiaja  na włosach specjalny film zabezpieczający włosy przed wysuszeniem(...)". 
Naprawde nie znalazłam lepszego kosmetyku do ochrony włosów przed wysoką temperaturą suszarki i prostownicy,a szukałam długo.

Kupiłam niedawno drugą już z kolei mgiełke, bo jestem z niej bardzo zadowolona. W serii Termoochrona dostępne są również mleczko i serum, co do których kupna właśnie sie przymierzam. Pytam więc czy któraś z was używała już tych produktów? Jeśli tak to jak się sprawują? :)




W sklepie, w którym ja zazwyczaj kupuje jej cena to 8 zł (opakowanie 130 ml) 

ZALETY:
+ włosy są po niej gładkie i lśniące
+ bardzo dobrze rozpyla się na całych włosach
+ przyjemy zapach
+ zapobiega elektryzowaniu się włosów ( szczególnie przydatne w zimie )

WADY:
- przy częstym stosowaniu dość szybko się zużywa, co raczej zrozumiałe, ale jednak minus
- dziwi mnie to, ale nie w każdym sklepie można ją dostać ( w moim miasteczku na jakieś 4 czy 5 sklepów znalazłam ją tylko w 1!)



Moja ocena to 6 !





~anku

6 komentarzy :

  1. uważasz, że każda kobieta może być piękna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy o jakim pięknie mówimy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozglądam się już za nią dłuższy czas. A Ty jeszcze wzmocniłaś moją chęć posiadania tego produktu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś lubiłam kosmetyki termoochronne z Mariona teraz już niekoniecznie, gdyż nie mam takiej potrzeby ;D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!