Image Map

04 lipca 2013

Peeling drobnoziarnisty DAX PERFECTA

W dzisiejszej notce chciałabym przedstawić Wam produkt, w którym zakochałam się od pierwszego użycia. A jest nim wygładzający peeling drobnoziarnisty PERFECTA z serii oczyszczanie.

Przeznaczony jest dla cery normalnej i suchej i kosztował mnie za 10 ml produktu tylko 1.89 zł. Jak widać po opakowaniu, peeling pokochałam nie tylko ja, ale także użytkownicy forum  wizaz.pl (klik), którzy przyznali mu tytuł Kosmetyku wszech czasów :)

Na odwrocie saszetki producent pisze, że peeling zawiera drobinki krzemionki krystalicznej, które delikatnie usuwają martwy naskórek. CAŁKOWICIE się z tym zgadzam! Po żadnym innym peelingu, a użyłam ich w moim życiu całkiem sporo, moja skóra nie była tak świeża, odprężona i gładka jak po tym! Oprócz tego peeling zawiera morskie minerały, koktajl z witamin A, E i B5, alantoinę oraz wyciąg z płatków róży francuskiej. Dodatkowo bardzo przyjemnie pachnie, ma miłą, żelową konsystencję oraz wystarcza na dłużej niż jedno użycie. 10 ml można rozłożyć na co najmniej dwa użycia, a od biedy nawet i cztery ;)

Jestem bardzo ciekawa czy jest możliwość kupienia go w pełnowymiarowym opakowaniu. Na pewno nie raz z niego skorzystam, bardzo go polubiłam (pokochałam wręcz!) i polecam go bo naprawdę jest skuteczny.

Osoby z innym typem skóry niż normalna i sucha mogą skorzystać z innych peelingów z serii Perfecta Oczyszczanie. Dla cery tłustej i mieszanej przeznaczony jest peeling gruboziarnisty, a dla wrażliwej i naczynkowej - enzymatyczny.

Zalety (ogromna ilość):
+ Działa tak jak opisuje go producent, moim zdaniem nawet lepiej ;)
+ Daje świetne efekty - skóra jest oczyszczona, świeża i gładka, nie świeci się i nie jest czerwona
+ Przyjemny zapach oraz konsystencja
+ Nie pieni się, z niebieskiego robi się biały
+ Łatwy w aplikacji
+ TANI -  w Rossmannie kupiłam go za niecałe 2 zł za 10 ml

Wady:
- Jedyną wadą jaką zaobserwowałam to to, że jest dostępny tylko w saszetkach

Moja ocena to wielka 6 a nawet więcej bo naprawdę zasługuje. Od teraz jest to mój numer 1 pośród peelingów :D

Trzymajcie się,
~Paulina

EDIT:: Znalazłam ten peeling w tubie! Dlatego niniejszym ogłaszam, że jest on bez skazy! :D

Przód
Tył
A tak się prezentuje zawartość. C U D O W N Y !

5 komentarzy :

  1. Aż żal nie spróbować skoro jest tak dobry :) jsk tylko skończy się mój obecny peeling lece po te cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling jest dostępny również w dużej tubie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej naprawdę? To cudownie! :D Gdzie go można znaleźć? :)

      Usuń
    2. Ja widziałam je w drogerii Wispol:)

      Usuń
  3. Ja jestem wierną fanką peelingu Lirene (w fioletowej tubie). Poza dobrą robotą, którą wykonuje, dodatkowo pięknie pachnie (:

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!