Image Map

15 lipca 2013

Kremowy żel do mycia twarzy i ciała ULGA Ziaja

Kolejny produkt mi bardzo bliski choć nie idealny. A przy tym mega tani.Ja swój żel kupiłam dosyć dawno ale jego cena jest niezmienna. Sprawdzałam w sklepie. Kosztuje 8.90 :) ZA 400 ml! To jest bardzo dobra cena i to bardzo dobrego produktu. Alee zacznijmy od początku.

Kremowy żel ULGA Ziai to autentyczna ulga dla skóry wrażliwej. Produkt jest hypoalergiczny i przeznaczony do mycia twarzy i całego ciała. Ma kolor biały, hmm dziwnie by to brzmiało jakbym powiedziała, że wpada w przezroczysty. Ale tak jest. Bliżej określona barwa to kolor mydlin zwyczajnie. Zapach z resztą też, choć na odwrocie napisano, że mydła nie zawiera i że jest bezzapachowy. Cóż widocznie mam wyostrzony węch :D

Żel się ładnie rozprowadza, nie pieni. Dokładnie myje, skóra po jego użyciu jest gładka i miękka. Po umyciu nie ma się wrażenia "obłej" warstwy. Na odwrocie producent napisał, że żel działa jak kojący kompres. Hmm jeśli chodzi moją skórę to bywa różnie. Skórę twarzy koi średnio i tylko przygasi. Natomiast na skórę reszty ciała a szczególnie ramion działa rewelacyjnie. Aha muszę zaznaczyć, że buzia ani inna część ciała ani razu mnie nie zapiekła ani nie zaswędziała po użyciu tego produktu. 

Opakowanie jest białe, wyposażone w wygodną pompkę, która dozuje odpowiednią ilość płynu. Oprócz tego żel jest bardzo wydajny i starcza naprawdę na bardzo długo. 

Zalety:
+ Dokładnie i delikatnie myje
+ Nie podrażnia
+ Skóra jest miękka, gładka i sprężysta
+ Produkt wskazany dla alergików
+ Hypoalergiczny
+ Wydajny
+ Tani
+ Starcza na długo

Wady:
- Jako takich nie zauważyłam. To, że nie spełnia 100 % zapewnień producenta po prostu zależy od specyfiki mojej skóry na twarzy.
Moja ocena: 4+
Pozdrawiam Was gorąco,

~Paulina

3 komentarze :

  1. Jak to zawsze z Ziają bywa, dużo obiecują i nic więcej. Ich kosmetyki niby są dobre, a jednak nie :/ Ale recenzja jak najbardziej świetnie napisana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Tata stosuje produkt do mycia twarzy z linii Ulga. Do tego czasu żaden inny kosmetyk u Niego się nie sprawdził. Jego podrażniona skóra ma bardzo duże wymagania. O produkcie do mycia ciała nie słyszałam do tej pory, ale może też ma w sobie tę delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię Ziaje i jestem zadowolona z kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!