Image Map

19 czerwca 2013

Krem do twarzy AVON CARE.

W letnie upały bardzo ważna jest ochrona przed szkodliwymi promieniami UV w postaci kremów z filtrem. Nie należy zapominać również o twarzy, która jest bardzo wrażliwa pod tym względem.
Ale czy sama ochrona wystarczy?  Nie do końca. Równie ważna co ochrona jest pielęgnacja skóry twarzy (jak i całego ciała) po słonecznym dniu. Ja dziś polecam wam krem do twarzy firmy AVON z linii Avon Care z ogórkiem i zieloną herbatą , ale może to być każdy inny krem, nadający się do twarzy. Inaczej będzie w przypadku oparzeń słonecznych, ale o tym innym razem.
Jeśli chodzi o ten krem, jest to już mój drugi jego egzemplarz i jestem z niego wciąż bardzo zadowolona. 

Postanowiłam dziś o nim napisać, ponieważ zauważyłam, iż jest on w aktualnym katalogu AVON w promocji i kosztuje jedyne 5.99zł!  za opakowanie 100 ml. Kupiłam go już dawno, więc w jakiej cenie jest normalnie na 100% wam nie powiem, ale zdaje się, że było to ok 10-11 zł.
Polecam również wypróbować pozostałe 3 kremy z tej wyjątkowo udanej serii. Podsuwam wam nawet link do aktualnego katalogu. Enjoy. ;)



http://www.mojavon.pl/katalog-avon-112013/?e=katalog


ZALETY:
+ma przyjemny zapach
+bardzo dobrze się wchłania
+świetnie nawilża
+dobra cena
+wystarcza na naprawde długo

WADY:
-nie zauważyłam :)


OCENA to zasłużone 6.



anku


2 komentarze :

  1. Nie miałam go ale niestety dla mnie krem musi mieć filtr SPR lub, najlepiej, UV :) Wolę teraz wydać więcej na krem z filtrem niż później na botoks :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, lepiej inwestować niż potem naprawiać. ;D
    No i oczywiśćie, jeśli używamy kremu na dzień najlepiej jeśli jest z filtrem. Ten krem natomiast zapomniałam dodać, polecam na noc, aby przez noc skóra się porzadnie 'nawciągała' ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!