Image Map

04 lipca 2012

Pudrove love.

Przedstawiam wam sypki róż firmy A V O N. Nie ma co tu dużo mówić, nie nadaje się dla każdej bo też nie każda używa różu. Dla mnie to kolejny produkt potrzebny do sesji, bo sama należę do kobiet, które w codziennym życiu raczej go nie używają. Ma bardzo przyjemny odcień różowego pomieszanego z brzoskwiniowym. Jeszcze lepiej prezentuje się na skórze. Jeśli tylko któraś z was lubi róże, które zdecydowanie ożywiają każdy makijaż i dodają twarzy tego młodzieńczego blasku, którego chyba każda pragnie to śmiało mogę powiedzieć, że POLECAM ;)

ZALETY:
+bardzo łatwa aplikacja
+długo się utrzymuje
+odcień pasujący do każdej karnacji
+przy nie nadmiernej ilości rozświetli każda twarz

WADY:
-gąbeczka do aplikacji, która jest w środku ma tendencje do zbierania zbyt dużej ilości pudru, podczas np. jego transportu w torbie, co zmusza do ostrożnego otwierania i usunięcia nadmiaru pudru

Ocena to 4.5





 anku

2 komentarze :

  1. Skoro mowa o kosmetykach firmy Avon to czy któraś z was używała prasowanego pudru "Idealny kolor"? Jeśli tak to co możecie o nim powiedzieć? Warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak dziewczyny, ale ja osobiście nigdy nie używałam tego. Używa go natomiast moja siostra cioteczna i zdarzyło mi się kilka razy go u niej użyć. Trudno mi jednak w takiej sytuacji go oceniać, ale powiem, ze jako pudrowi absolutnie nic mu nie brakuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!