Image Map

26 czerwca 2012

Demakijaż

Makijaż najczęściej jest jednym ze znaków rozpoznawczych i wyróżniających nas z tłumu. Ciekawie pomalowane oczy, podkreślenie ich barwy wiele zależy od cieni, kredek, eyelinerów i tuszy. Jednak po całym dniu nasza skóra, szczególnie na powiekach ma dosyć barwnych kosmetyków. Aby była odprężona należy o nią dbać. I tutaj z pomocą przychodzą nam różne płyny i mleczka do demakijażu.
Ja trafiłam niedawno w moim kochanym sklepiku (bardzo dobrze zaopatrzonym w wyjątkowo niewygórowane ceny) na całkiem dobrą emulsję do demakijażu 3 w 1 firmy INGRID  cosmetics.  Zawiera panthenol i wyciąg z rumianku. Dzięki temu zapobiega podrażnieniom oraz działa łagodząco i nawilżająco. Jest bardzo wydajna (wystarczy „kropla” by dobrze zmyć makijaż z oka) i przy ilości 150 ml wyjątkowo tania, bo zapłaciłam za nią aż 5.50 (kocham nasz bełżycki sklepik!).

Zalety:
- moje oczy nie pieką,
- makijaż zmywa się przy niewielkiej ilości emulsji
- bardzo korzystna cena
- zawiera panthenol

Wady:
-nie zauważyłam

Moja ocena to zasłużona 6!

 
Jagga

Ps.1: Przepraszam za klej po cenie na opakowaniu. Nie zdrapał się ;)
Ps. 2: Aby powiększyć zdjęcie kliknij w nie :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!