Image Map

31 maja 2013

JEDWAB do włosów.




Dzisiaj nie o konkretnym produkcie, ale o rzeczy, która w moim mniemaniu powinna mieć każda dziewczyna, kobieta.
Wiele razy wcześniej słyszałam o jedwabiu do włosów, ale jako, że mam szybko przetłuszczające się włosy i staram się raczej nie obciążać włosów dodatkowo odżywkami, nie interesowałam się tym produktem. Pewnego jednak razu moja mama kupiła taki jedwab, a moja ciekawość zwyciężyła i postanowiłam spróbowac. Umyłam włosy, okręciłam ręcznikiem a po zdjęciu go nabrałam odrobine jedwabiu i nałożyłma go na włosy. Już wylanie go na ręce było miłym doświadczeniem, był przyjemny w dotyku, taki...jedwabisty. :) Po zaaplikowaniu go na włosy, one też stały się jedwabiste w dotyku. Mimo początkowej sceptyczności, teraz jedwab w płynie to podstawowy kosmetyk do pielęgnacji moich (długich) włosów. ;)
Może was zastanawiać dlaczego jest on dostepny w tak małych opakowaniach, ale to wszystko dlatego, że nakłada się go naprawde bardzo małą ilośc, nawet na długie włosy. Ja używam dosłownie ilości wielkości ziarna groszku. Oczywiście jest tez dostepny w większych, ale po co zabierać sobie miejsce w kosmetyce. :)


Wypróbowałam już wiele produktów różnych firm i osobiście mnie przypadł do gustu jedwab firmy BIOSILK ( dostepny w Rossmannie - ostatnio nawet w promocji :) ), o taki.  --->

















anku

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękujemy za odwiedziny! Chcemy odwdzięczyć się tym samym dlatego mamy do Ciebie prośbę! Zostaw swój ślad (link do bloga) w zakładce "Zostaw wizytówkę"
Pozdrawiamy serdecznie Anku&Paulina

Wszystkie zdjęcia są naszą własnością i nie mogą być użyte bez naszej pisemnej zgody. Nie wyrażamy zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie i edycję!